ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ФІНАНСОВОГО МАРКЕТИНГУ У ПРОЦЕС ВІДБОРУ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ ДЛЯ ІНСТИТУЦІЙНИХ ІНВЕСТОРІВ

Автор(и)

  • Л. М. Алексеєнко
  • М. В. Стецько
  • Н. В. Радова

Анотація

Досліджено теоретико-сутнісні засади розвитку інституційних інвесторів в умовах формування нового економічного порядку. Виявлено закономірності і протиріччя, що характеризують сучасний стан та особливості діяльності інституційних інвесторів в Україні та можливості фінансового маркетингу щодо розробки сучасних методик, які ґрунтуються на модельних конструкціях, проектуванні каналів розподілу, формуванні цінової політики її вивченні поводження інвесторів. 

 

Завантаження

Опубліковано

2018-07-04