ФОРМУВАННЯ МІЖОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПІДПРИЄМСТВ АПК НА ОСНОВІ ГІПОТЕЗИ БЛИЗЬКОСТІ
Ключові слова:
міжорганізаційна взаємодія підприємств, гіпотеза близькості, бізнес-мережі АПК, фактори близькості, парадокс близькостіАнотація
У статті розглянуто міжорганізаційну взаємодію підприємств як основу побудови бізнес-мереж АПК. Досліджено, що підприємства-актори прагнутимуть забезпечувати процеси координації в мережі з метою підвищення мережевої ефективності, від якої залежить зростання власної вартості. Аргументовано використання міжорганізаційної близькості як інструменту ефективності бізнес-мереж підприємств, визначено її основні галузі, складові та ключові фактори впливу. Доведено, що парадокс близькості в мережевій взаємодії підприємств полягає в пошуку золотої середини між перевагами близькості та способами її збереження.
Завантаження
Опубліковано
2018-11-06
Номер
Розділ
Економіка та управління галузями та підприємствами