АУДИТ АСОРТИМЕНТУ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Margarita Lyshenko

Ключові слова:

маркетинговий аудит, маркетинг, маркетингова діяльність, асортимент, номенклатура

Анотація

У роботі розглянуто питання вдосконалення асортиментної політики вітчизняних підприємств. Запропоновано варіанти вдосконалення товарного асортименту на підприємстві. Використано інструменти оцінювання та прогнозування асортименту на підприємстві, зокрема метод опитування, метод попарних коефіцієнтів. Зроблено оцінку шансів нового товару на ринковий успіх.

Завантаження

Опубліковано

2018-11-06

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами