Матриця вибору інструментів продакт плейсменту у маркетинговій діяльності підприємств
Ключові слова:
продакт плейсмент, маркетингова діяльність, ефективність показів, інструмент, матриця виборуАнотація
Описано підходи до розуміння продакт плейсменту, через що зроблено висновок про доцільність побудови матриці вибору інструментів продакт плейсменту в діяльності підприємств. Визначено, що продакт плейсмент найпоширеніший у кінофільмах і серіалах, де ефективність показів найвища. Мета роботи – побудувати матрицю вибору інструментів продакт плейсменту в маркетинговій діяльності підприємств. Установлено, що під час побудови матриці вибору інструментів продакт плейсменту в маркетинговій діяльності підприємств варто враховувати завдання (популяризація, полювання на споживача, нагадування, навіювання настроїв, ідей, маніпуляція переконання, самоствердження) та види розміщення (продукт, логотип, образ, ідея або їхнє поєднання, країна чи регіон). Основним критерієм ефективності продакт плейсменту є ефективність показів, вимірювана в у діях потенційних споживачів.