ТЕОРЕТИКО-ІГРОВІ МОДЕЛІ ВЗАЄМОДІЇ ВИРОБНИКА І ПОСЕРЕДНИКА В КАНАЛІ ТОВАРОРУХУ
Ключові слова:
кооперативна реклама, вертикальний маркетинговий канал, цінові стратегії, безрозмірні величини, функція сумісного прибуткуАнотація
У статті визначення ключових чинників впливу на формування функції споживчого попиту відбувається на основі статичних, одноперіодних моделей, що дають змогу більш детально дослідити взаємний вплив основних складників кооперативної взаємодії з метою уникнення конфліктів у каналі товароруху. Побудовано базові теоретико-ігрові моделі, що дало можливість розглядати специфічні ігрові ситуації, що враховують кооперативну взаємодію виробника і посередника в маркетинговому каналі. Представлені моделі формування прибутків у безрозмірному вигляді є вихідною базою для дослідження можливих сценаріїв гри учасників каналу товароруху, що взаємодіють на умовах кооперації та прагнуть максимізувати власні доходи.
Завантаження
Опубліковано
2019-05-17
Номер
Розділ
Математичне моделювання та інформаційні технології в економіці