ПРОБЛЕМИ РЕЙТИНГОВОГО ПОЗИЦІЮВАННЯ ЯК ФАКТОРУ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН

Автор(и)

  • Olga Rybytska
  • Myroslava Bublyk
  • Anastasiya Karpyak

Ключові слова:

конкурентоспроможність; людський капітал; національна економіка, вища освіта, рейтингування, стратегія розвитку, міжнародні економічні відносини

Анотація

Досліджено комплексні критерії, індикатори та відповідні вагові коефіцієнти впливу на інтегровані рейтингові бали закладів вищої освіти України у світових та вітчизняних рейтингах. Акцентовано увагу на їх недосконалості. Обґрунтовано припущення, що інтелектуальні та матеріальні витрати на участь у різноманітних рейтингуваннях є доцільними та економічно обґрунтованими лише у випадку відповідності між рейтинговою позицією та рівнем котирування ЗВО серед абітурієнтів.
Сформульовано принцип підпорядкування стратегії розвитку ЗВО ключовій меті. Запропоновано в якості пріоритетного критерію застосовувати рівень підготовки абітурієнтів (середній бал ЗНО) під час зарахування на контракт.

Завантаження

Опубліковано

2019-09-28

Номер

Розділ

Економіка та управління національним господарством