СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИМИ ІННОВАЦІЯМИ В ТОРГІВЛІ. МЕРЕЖЕВИЙ ПІДХІД

Автор(и)

  • Nataliia Korzh

Ключові слова:

корпоративна торговельна мережа, підприємницька мережева структура, стратегічне управління, ознаки мережі,організаційні інновації,управлінські інновації

Анотація

Узагальнено типи управлінських рішень, які реалізують торговельне підприємство у відповідь на детермінанти формування мережевих ознак в їх діяльності. Проаналізовано характер та зміст стратегічного управління в міру розвитку взаємозв’язків в організаційній структурі торговельних підприємств у процесі формування та розвитку мережі. Запропоновано комплекс заходів, що оптимізують операційні рішення завдяки реалізації портфеля інвестиційних проектів та обумовлюють якісний перехід системи від одного стану до іншого.

Завантаження

Опубліковано

2019-09-28

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами