КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В СИСТЕМІ 3D: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

Автор(и)

  • Nelia Mykytenko

Ключові слова:

категорійний менеджмент, товарна категорія, виробник, постачальник, споживач, підприємство роздрібної торгівлі

Анотація

У статті описано загальну концепцію категорійного менеджменту в порівнянні з класичною товарознавчою парадигмою. Критичний аналіз сутності та природи поняття «категорійний менеджмент» дав змогу сформулювати авторський варіант терміна. Запропоновано схему розподілу ролей між учасниками 3D-системи категорійного менеджменту. Проведено аналіз головних перешкод щодо впровадження категорійного менеджменту в Україні та, з іншого боку, представлено позитивні результати імплементації категорійного менеджменту на вітчизняних підприємствах, що підтверджують його високу результативність.

Завантаження

Опубліковано

2020-04-09

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами