КАТЕГОРІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В СИСТЕМІ 3D: ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
Ключові слова:
категорійний менеджмент, товарна категорія, виробник, постачальник, споживач, підприємство роздрібної торгівліАнотація
У статті описано загальну концепцію категорійного менеджменту в порівнянні з класичною товарознавчою парадигмою. Критичний аналіз сутності та природи поняття «категорійний менеджмент» дав змогу сформулювати авторський варіант терміна. Запропоновано схему розподілу ролей між учасниками 3D-системи категорійного менеджменту. Проведено аналіз головних перешкод щодо впровадження категорійного менеджменту в Україні та, з іншого боку, представлено позитивні результати імплементації категорійного менеджменту на вітчизняних підприємствах, що підтверджують його високу результативність.
Завантаження
Опубліковано
2020-04-09
Номер
Розділ
Економіка та управління галузями та підприємствами