МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА РЕГІОНУ
Ключові слова:
оцінка,, рівень, методичний підхід, конкурентоспроможність, готельне господарство, регіонАнотація
У статті запропоновано методичний підхід до оцінки рівня конкурентоспроможності готельного господарства регіону на основі визначення інтегрального показника оцінки конкурентоспороможності готельних послуг за групами задоволеності споживачів. З’ясовано, що розвиток сфери туризму та готельного господарства сьогодні є важливим фактором розвитку регіональних економічних систем. Сектор готельної індустрії на сьогоднішній день – найбільш затребуваний та динамічний сектор економіки України, здатний приносити реальний прибуток. Зроблено висновок, що запропонований методичний підхід до оцінки рівня конкурентоспроможності готельного господарства регіону дозволяє визнчити як рівень конкурентоспроможності окремого підприємства по відношенню до інших підприємств, так і може бути застосований при оцінці рівня конкурентоспроможності готельного господарства будь якого регіону по відношенню до іншого.