ФАКТОР РИНКОВИХ СИГНАЛІВ ДО ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Oleg Moroz
  • Natalia Karachyna
  • Lyubov Filatova
  • Inna Stashko

Ключові слова:

якість продукції, ціна якості, управління якістю, ринок, дисфункції ринку

Анотація

У статті здійснено аналізування проблем низької якості вітчизняної продукції на прикладі виробництва зерна. Обґрунтовано вигідність виробництва продукції більш високої якості за умов наявності відповідних ринкових умов. Гіпотеза досліджень будувалася на припущенні про те, що в основі проблеми низької якості української продукції полягає дисфункціональні аспекти недосконалого конкурентного середовища, яке сформувалося у вітчизняній моделі ринку. З цієї позиції окреслено дисфункції сучасного українського ринку зерна та перспективи його регулювання.

Завантаження

Опубліковано

2018-03-02

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами