БРЕНД ЯК РИНКОВИЙ ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТРАХОВИКА

Автор(и)

  • Tetiana Stetsiuk

Ключові слова:

бренд, маркетингова діяльність, страховик, страхові послуги, споживач, SWOT-аналіз, логотип

Анотація

У статті проаналізовано бренд як ринковий інструмент маркетингової діяльності страховика. Розглянуто сутність і значення бренду страхової компанії як відомого та популярного логотипу, марки, від якої споживачі чекають певного рівня стандарту якості страхових послуг. Визначено та охарактеризовано сильні та слабкі сторони брендів страхових компаній. Розглянуто складові алгоритму моделі бренд-орієнтованого управління страховика та підходи, за якими може здійснюватися таке управління.

Завантаження

Опубліковано

2020-07-14