УЗАГАЛЬНЕНА МОДЕЛЬ КЕРУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Serhii Ostrianyn
  • Alexander Yakovenko

Ключові слова:

маркетингова модель, кібернетична система, штучні нейронні мережі, фактори споживацької поведінки

Анотація

В умовах інформаційного перевантаження та розвитку цифрових технологій відбуваються докорінні зміни у функціюванні ринків та формуванні нових ринкових інститутів. Відповідно, змінюються і механізми взаємодії між споживачами та підприємствами, тому класичні маркетингові моделі втрачають актуальність. Збільшення кількості маркетингових інструментів у розпорядженні підприємств призводить до того, що наявні моделі не можуть бути однаково корисними для різних фірм. Відтак, постає необхідність в узагальненій модульній моделі маркетингової діяльності підприємства, на основі якої можливо будувати моделі для окремих випадків, що враховуватимуть керовані та некеровані фактори споживацької поведінки та різні ефекти, описують вплив різних маркетингових інструментів. Зокрема, особливої уваги потребує моделювання впливу, що не піддається виразу явним чином та потребує використання концепції чорного ящику – штучних нейронних мереж.

Завантаження

Опубліковано

2020-07-14

Номер

Розділ

Математичне моделювання та інформаційні технології в економіці