ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КАТЕГОРІЇ «СОЦІАЛЬНА МОТИВАЦІЯ» В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО ОРІЄНТОВАНОЇ ЕКОНОМІКИ

Автор(и)

  • Olena Shevchenko

Ключові слова:

мотивація, соціалізація, управління персоналом, соціальні потреби, соціальна мотивація

Анотація

У статті розглядаються основні наукові погляди на сутність понять: «мотивація», «соціалізація» та «соціальні потреби». Обґрунтовується необхідність формування категорії «соціальна мотивація» в умовах соціально орієнтованої економіки. Визначаються основні соціальні (соціогенні) потреби та їх роль в мотиваційному процесі. Розглядається сутність поняття «соціальна мотивація» з точки зору філософії та психології. На основі аналізу цих поглядів сформульовано визначення соціальної мотивації як функції управління персоналом. Визначається тео- ретична та практична необхідність формування механізму управління соціальною мотивацією персоналу сучасних підприємств з урахуванням змін, що відбулися як у соціально-економічній, так і в ціннісно-мотиваційній сфері.

Завантаження

Опубліковано

2018-03-04

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами