ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА РОЗВИТОК ВЕНДИНГОВОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Valentyn Biliavskyi
  • Yuliia Biliavska

DOI:

https://doi.org/10.25264/2311-5149-2021-20(48)-31-37

Ключові слова:

вендинг, торговельні автомати, вендинговий ринок, вендинг-оператори, безконтактні технології, пандемія, локдаун

Анотація

У статті визначено сутність та досліджено особливості використання такої сучасної форми організації торгівлі, як вендинг. Доведено, що за умов пандемії COVID-19 торгівля через автомати набуває особливого значення як безпечна (безконтактна) технологія обслуговування населення. В роботі досліджено типи та сегменти споживачів, що готові купувати товари через вендингові автомати. Оцінено тенденції розвитку вендингового бізнесу (в розрізі обсягу та структури вітчизняного ринку). Також, окреслено перспективи подальшого розвитку вендингу в Україні за умов локдауну.

Як цитувати:

Білявський В. М., Білявська Ю. В. Вплив пандемії COVID-19 на розвиток вендингового бізнесу. Наукові записки Національного університету «Острозька академія».
Серія «Економіка» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, березень 2021.
№ 20(48). С. 31–37.

Формул: 0; рис.: 2; табл.: 4; бібл.: 4.

Посилання:

1. Білявська Ю. В., Микитенко Н. В. Теорія організації : підручик. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019.
424 с.
Biliavska Yu.V., Mykytenko N.V. (2019). Teoriia orhanizatsii : pidruchyk. [Theory of organization] Kyiv: Kyiv.
nats. torh.-ekon. un-t. [in Ukrainian]
2. Білявська Ю. В., Микитенко Н. В. Вендинг в умовах пандемії COVID-19: зарубіжний та вітчизняний досвід. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2020. № 40. С. 13–18.
Biliavska Yu.V., Mykytenko N.V. (2020). Vendynh v umovakh pandemii COVID-19: zarubizhnyj ta vitchyznianyj
dosvid [Vending in the Convention of the COVID-19 Pandemic : Foreign and Domestic Experience] Naukovyj visnyk
Khersons'koho derzhavnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky» [Scientific Bulletin of Kherson State University.
Series Economic Sciences], 9, 38–46. [in Ukrainian]
3. Білявський В. М. Розробка програми управління соціально-економічним розвитком торговельного підприємства. Вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2011. № 1 (45). С. 72–76.
Biliavskyi V.M. (2011). Rozrobka prohramy upravlinnia sotsial'no-ekonomichnym rozvytkom torhovel'noho
pidpryiemstva [Invention of the Managerial Program Socio-Economic Development of Trade Enterprise] Visnyk
Poltavs'koho universytetu ekonomiky i torhivli [Bulletin of Poltava University of Economics and Trade], 1 (45), 72–76.
[in Ukrainian]
4. Яскал О. О., Ксенофонтова А. Ю. Вендинговий бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку автоматизованої торгівлі. Причорноморські економічні студії. 2019. № 46. С. 12–15.
Yaskal O.O., Ksenofontova A.Yu. (2019). Vendynhovyj biznes v Ukraini: problemy ta perspektyvy rozvytku
avtomatyzovanoi torhivli [Vending Business in Ukraine: Problems and Prospects of Developments Automated Trade]
Prychornomors'ki ekonomichni studii [Black Sea Economic Studies], 46, 12-15. [in Ukrainian]

Ліцензія Creative Commons
Журнал ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна

Тексти статей журналу проходять перевірку за допомогою антиплагіатора 
UniCheck

Завантаження

Опубліковано

2021-04-13

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами