ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.25264/2311-5149-2021-20(48)-134-140Ключові слова:
система управління ефективністю працівників, карти ефективності роботи працівників, ціль, ризики в оцінюванні ефективності роботи працівників, KPI.Анотація
У статті розглянуто проблеми аналізу вибору та оцінювання показників у системі управління ефективністю працівників на підприємстві. Наведено елементи класифікації та оцінювання показників. Запропоновано форму звітності по виконанню працівниками поставлених цілей. Проаналізовано теоретичні засади визначення цілей з метою управління ефективною роботою працівників згідно заданих цілей, які демонструються на простих умовних прикладах. Визначено деякі ризики, які виникають у системі управління ефективністю за обраними показниками.
Як цитувати:
Вітлінський В. В., Слабко М. В. Оцінювання ефективності роботи працівників підприємства. Наукові записки Національного університету «Острозька академія».
Серія «Економіка» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, березень 2021.
№ 20(48). С. 134–140.
Формул: 8; рис.: 3; табл.: 2; бібл.: 9.
Посилання:
1. David Parmenter (2007). Key Performance Indicators: Developing, Implementing and Using Winning KPI's.
New Jersey: John Wiley & Sons, inc., 233. [in English]
2. Doran, G. T. (1981). There's a S.M.A.R.T. way to write management's goals and objectives. Management Review
Vol. 70, no. 11, 35–36. [in English]
3. Elliot, V. H. (2016). Institutional entrepreneurship and change: A contemporary history of the Swedish banking
industry and its performance management systems. Journal of Accounting and Organizational Change, 12(2), 223–251.
[in English]
4. Payambarpour, S. A., Hooi, L. W. (2016). The impact of talent management and employee engagement on
organizational performance. International Journal of Management Practice, 8(4), 311–336. [in English]
5. Peter F. Drucker (1954). The Practice of Management. Boston: Harvard Business Review, 416. [in English]
6. Robert S. Kaplan, David P. Norton (1996). The Balanced Scorecard: Translating Strategy into Action. Boston:
Harvard Business Review Press, 322. [in English]
7. Robert S. Kaplan, David P. Norton (1998). The Strategy-Focused Organization: How Balanced Scorecard
Companies Thrive in the New Business Environment. Boston: Harvard Business Review, 416. [in English]
8. Robert S. Kaplan, David P. Norton (1997). Strategy Maps: Converting Intangible Assets into Tangible Outcomes.
Boston: Harvard Business Review, 512. [in English]
9. Thursfield, D., Grayley, K. (2016). Exploring performance management in four UK trade unions. Employee
Relations, 38(5), 789–804. [in English]
Журнал ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна
Тексти статей журналу проходять перевірку за допомогою антиплагіатора
UniCheck