ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СТІЙКОСТІ ВИЩИХ НАЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЕРЖАВНОЇ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СПЕЦИФІКИ ФОРМУВАННЯ ЇХНЬОГО БРЕНДУ

Автор(и)

  • Yulia Kharchuk

Ключові слова:

фінансова стійкість, вищі навчальні заклади державної та комунальної власності, обліково-аналітичне забезпечення фінансової стійкості, бренд, бренд-менеджмент

Анотація

У статті уточнено сутність обліково-аналітичного забезпечення фінансової стійкості вищих навчальних закладів державної та комунальної власності. Визначено суть та специфіку формування бренду вищих навчальних закладів. Розглянуто типи брендів та особливості взаємозв’язку між потребами споживачів освітніх послуг та складовими бренду ДВНЗ. Обгрунтовано вплив бренду вищих навчальних закладів на якість обліково-аналітичного забезпечення їхньої фінансової стійкості в умовах реформування вищої освіти в європейський освітній простір.

Завантаження

Опубліковано

2018-03-04