ІНФОРМАЦІЙНА ОСНОВА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗЕРВІВ
Ключові слова:
аудит, ефективність, фінансові резерви, інформаційна основа, торговельні підприємстваАнотація
У статті розглянуто специфіку формування фінансових резервів торговельними підприємствами, їх доцільність та ефективність. Доведено необхідність формування фінансових резервів торговельними підприємствами, а також механізм їх розрахунку. Сформовано етапи аудиту ефективності формування фінансових резервів на торговельному підприємстві. Досліджено існуючі науково-теоретичні положення та визначено інформаційну основу аудита ефективності формування фінансових резервів торговельними підприємствами. Удосконалення інформаційної основи для проведення аудиту ефективності формування фінансових резервів торговельних підприємств призведе до підвищення ефективності управління фінансовими потоками, а аудитору, в свою чергу, дозволяє надати більш точні висновки щодо діяльності підприємства в цілому та рекомендації щодо поліпшення.