МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ЗАСАДАХ ЕКОНОМІКИ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Maryna Borovyk

Ключові слова:

сталий розвиток, управління, маркетингове забезпечення, заклад вищої освіти, освітня послуга

Анотація

У роботі досліджено зміст маркетингового забезпечення управління сталим розвитком закладів вищої освіти на засадах економіки знань. Визначено роль знань як одного з найголовніших ресурсів маркетингової діяльності закладів вищої освіти для забезпечення їх сталого розвитку. Розглянуто сутність, особливості та характеристики освітньої послуги на ринку освітніх послуг для забезпечення конкурентоспроможності закладів вищої освіти. Наведено структуру маркетингової діяльності закладу вищої освіти на ринку освітніх послуг.

Завантаження

Опубліковано

2018-03-06

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами