ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ПРОЦЕСУ БРЕНДИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ЛЕГКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ
Ключові слова:
бренд, брендинг, легка промисловість, соціальні мережі, інтернетАнотація
Дослідження присвячено аналізу інструментів для просування процесу брендингу на підприємствах легкої промисловості України в умовах пандемії. Автором визначено поняття «бренд» та «брендинг». Встановлено, що в умовах пандемії ефективним інструментом для просування процесу брендингу на підприємствах легкої промисловості України є використання соціальних мереж. Дослідження розкриває теоретичні основи соціальної комунікації та принципи її дії. Систематизовано правила створення та підтримки діяльності корпоративної платформи в соціальній мережі Instagram, і необхідність їх використання для просування бренду в соціальних мережах виправдана. Доведено, що використання соціальних мереж у маркетинговій комунікаційній діяльності підприємства легкої промисловості дозволяє компанії конкретно впливати на цільову групу, вибирати платформи, на яких аудиторія більше представлена, і визначати найбільш придатні канали спілкування, будувати довгострокові відносини зі споживачами, керувати своїм іміджом та репутацією. Встановлено, що реалізація конкурентоспроможного бренду є одним з основних напрямків маркетингової діяльності новітніх підприємств легкої промисловості.