УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ НА ШЛЯХУ ІНТЕГРАЦІЇ У ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПРОСТІР (ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ)

Автор(и)

  • Оlena Kuzmak
  • Оleh Kuzmak

Ключові слова:

якість вищої освіти, управління якістю вищої освіти, система якості освіти, європейський досвід, культура якості вищої освіти, інтеграція, сталий розвиток, освітні послуги, акредитація, інституційна акредитація, Quality of higher education, quality management of higher education, education quality system, European experience, culture of higher education quality, integration, sustainable development, educational services, accreditation, institutional accreditation

Анотація

У статті розглядаються теоретичні засади культури якості вищої освіти, її необхідність та роль в розвитку вищої освіти України. Проведено дослідження досвіду країн Євросоюзу щодо зовнішньої оцінки якості вищої освіти. Дослідження досвіду інституційної акредитації в країнах Євросоюзу. Оцінка та побудова моделі Gap, у якій визначили основні вимоги до високоякісних освітніх послуг на основі виявлення суперечностей, що зумовлюють незадоволеність споживачів якістю отриманих освітніх послуг, включаючи різноманітні протиріччя.

Завантаження

Опубліковано

2022-02-02

Номер

Розділ

Економіка та управління національним господарством