ІДЕНТИФІКАЦІЇ ПОТЕНЦІЙНОГО СПОЖИВАЧА ПРОДУКЦІЇ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ МЕТОДОМ ГРАДІЄНТНОГО БУСТІНГУ
Ключові слова:
поведінка споживачів, градієнтний бустінг, прогнозування покупокАнотація
Послуги електронної комерції є однією зі сфер, де щодня збираються нові дані. Тому видається необхідним використовувати методи аналізу даних у цій сфері. Взаємодії користувачів з платформами електронної комерції складають складні моделі поведінки, які, якщо їх проаналізувати, можуть дати суб’єктам господарювання можливість зрозуміти потреби споживачів. У статті проведено результати дослідження щодо ідентифікації споживача продукції на ринку електронної комерції за допомогою методу градієнтного бустінгу.
Завантаження
Опубліковано
2022-02-02
Номер
Розділ
Математичне моделювання та інформаційні технології в економіці