ІДЕНТИФІКАЦІЇ ПОТЕНЦІЙНОГО СПОЖИВАЧА ПРОДУКЦІЇ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ МЕТОДОМ ГРАДІЄНТНОГО БУСТІНГУ

Автор(и)

  • Oleksander Novoseletskyy
  • Victoriia Honcharova

Ключові слова:

поведінка споживачів, градієнтний бустінг, прогнозування покупок

Анотація

Послуги електронної комерції є однією зі сфер, де щодня збираються нові дані. Тому видається необхідним використовувати методи аналізу даних у цій сфері. Взаємодії користувачів з платформами електронної комерції складають складні моделі поведінки, які, якщо їх проаналізувати, можуть дати суб’єктам господарювання можливість зрозуміти потреби споживачів. У статті проведено результати дослідження щодо ідентифікації споживача продукції на ринку електронної комерції за допомогою методу градієнтного бустінгу.

Завантаження

Опубліковано

2022-02-02

Номер

Розділ

Математичне моделювання та інформаційні технології в економіці