ВІРТУАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ІТ-КОМПАНІЇ: МАРКЕТИНГОВИЙ ТА УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТИ
Ключові слова:
ІТ-компанія, віртуальна організаційна структура, інструменти маркетингових комунікацій, Інтернет-маркетинг, HR-маркетингАнотація
У статті висвітлено питання побудови віртуальної організаційної структури управління в ІТ-компанії з урахуванням того, що організацію можна розглядати як сукупність апаратно-програмної і технологічної, маркетингової та управлінської складових, що знаходяться у взаємозв’язку між собою. Актуалізовано значення віртуалізації процесів взаємодії компанії з іншими елементами її внутрішнього та зовнішнього середовища. В зв’язку з цим, віртуальна структура організації розглядається як комплексне поняття, що об’єднує маркетинговий, зокрема комунікаційний, та управлінський аспекти, причому розглядається HR-менеджмент як складова менеджменту. В статті наведена порівняльна характеристика інструментів маркетингових комунікацій для реально існуючої та віртуальної організації, а також акцентовано увагу на значенні та місці HR-маркетингу в системі віртуальної організації з урахуванням її маркетингового та управлінського аспектів.