КЛАСТЕРНИЙ АНАЛІЗ ЕЛЕМЕНТІВ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ІТ-ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
Ключові слова:
Бізнес-модель, кластеризація, ІТ підприємство, цінність підприємства, менеджмент підприємстваАнотація
Стаття присвячена аналізуванню окремих елементів бізнес-моделей українських ІТ підприємств з огляду створення ними цінності для отримувачів цифрових послуг та продуктів. Здійснена кластеризація даних та проаналізовано результати за напрямками: спектр галузей індустрії; спектр надаваних підприємствами послуг; масштаб підприємств; частка клієнтської бази за категоріями фінансового обороту, середня вартість години праці. Сформовано групи підприємств близьких за названими елементами бізнес-моделей та проведено аналізування зв’язків між цими елементами. Теоретично обгрунтовано висновки про позитивний вплив існуючих в Україні нормативно-правових документів щодо системи оподаткування та правових відносин між працівниками та роботодавцями.
Завантаження
Опубліковано
2022-05-19
Номер
Розділ
Економіка та управління галузями та підприємствами