КЛАСТЕРНИЙ АНАЛІЗ ЕЛЕМЕНТІВ БІЗНЕС-МОДЕЛЕЙ ІТ-ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Anastasiya Karpyak
  • Olga Rybytska

Ключові слова:

Бізнес-модель, кластеризація, ІТ підприємство, цінність підприємства, менеджмент ­підприємства

Анотація

Стаття присвячена аналізуванню окремих елементів бізнес-моделей українських ІТ підприємств з огляду створення ними цінності для отримувачів цифрових послуг та продуктів. Здійснена кластеризація даних та проаналізовано результати за напрямками: спектр галузей індустрії; спектр надаваних підприємствами послуг; масштаб підприємств; частка клієнтської бази за категоріями фінансового обороту, середня вартість години праці. Сформовано групи підприємств близьких за названими елементами бізнес-моделей та проведено аналізування зв’язків між цими елементами. Теоретично обгрунтовано висновки про позитивний вплив існуючих в Україні нормативно-правових документів щодо системи оподаткування та правових відносин між працівниками та роботодавцями.

Завантаження

Опубліковано

2022-05-19

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами