ЕКОНОМІЧНИЙ СТАН ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19

Автор(и)

  • Natalya Mamontova
  • Igor Sazonets
  • Oleksandra Timchenko

Ключові слова:

економіка, туристичний бізнес, пандемія, COVID-19, аналіз, туристичні компанії

Анотація

Проведено узагальнення теоретичних підходів розвитку туристичного бізнесу та практичного аналізу економічного стану туристичного бізнесу України під впливом пандемії COVID-19. Проведено аналіз динаміки суб’єктів туристичної діяльності України та кількості клієнтів туристичних компаній, надано порівняльну характеристику розподілу туристів, проаналізовано вплив пандемії COVID-19 на міжнародні туристичні процеси. Визначено сучасні тенденції розвитку туризму в Україні.

Завантаження

Опубліковано

2022-05-19

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами