ЕКОНОМІЧНИЙ СТАН ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19
Ключові слова:
економіка, туристичний бізнес, пандемія, COVID-19, аналіз, туристичні компаніїАнотація
Проведено узагальнення теоретичних підходів розвитку туристичного бізнесу та практичного аналізу економічного стану туристичного бізнесу України під впливом пандемії COVID-19. Проведено аналіз динаміки суб’єктів туристичної діяльності України та кількості клієнтів туристичних компаній, надано порівняльну характеристику розподілу туристів, проаналізовано вплив пандемії COVID-19 на міжнародні туристичні процеси. Визначено сучасні тенденції розвитку туризму в Україні.
Завантаження
Опубліковано
2022-05-19
Номер
Розділ
Економіка та управління галузями та підприємствами