СТАРТАП ЯК ІНДИКАТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СФЕРИ ТУРИЗМУ ТА ГОСТИННОСТІ

Автор(и)

  • Nataliia Pohuda

Ключові слова:

стартап, бізнес, туризм, конкурентоспроможність, інновації

Анотація

У статті здійснено оцінку позицій України у світових індексах та рейтингах. Розглянуто роль стартапів як індикатору конкурентоспроможності національної економіки, зокрема ролі стартапів у сфері туризму та гостинності. Проаналізовано найбільш популярні, нові та капіталізовані стартапи у туризмі. Здійснено регіональний розподіл стартапів в Україні та аналіз динаміки кількості стартапів у туристичній сфері з виокремленням найбільш успішних та прибуткових. Узагальнено ключові проблеми, які заважають стартапам бути успішними.

Завантаження

Опубліковано

2022-05-19

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами