СТАРТАП ЯК ІНДИКАТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СФЕРИ ТУРИЗМУ ТА ГОСТИННОСТІ
Ключові слова:
стартап, бізнес, туризм, конкурентоспроможність, інноваціїАнотація
У статті здійснено оцінку позицій України у світових індексах та рейтингах. Розглянуто роль стартапів як індикатору конкурентоспроможності національної економіки, зокрема ролі стартапів у сфері туризму та гостинності. Проаналізовано найбільш популярні, нові та капіталізовані стартапи у туризмі. Здійснено регіональний розподіл стартапів в Україні та аналіз динаміки кількості стартапів у туристичній сфері з виокремленням найбільш успішних та прибуткових. Узагальнено ключові проблеми, які заважають стартапам бути успішними.
Завантаження
Опубліковано
2022-05-19
Номер
Розділ
Економіка та управління галузями та підприємствами