БАГАТОРІВНЕВИЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ – СВІТ І ПОЛЬЩА. ТЕОРЕТИЧНА ПЕРСПЕКТИВА

Автор(и)

  • Michał Adam Leśniewski
  • Paweł Dziekański
  • Jan Puchała

Ключові слова:

багаторівневий маркетинг

Анотація

Розвиток маркетингової діяльності підприємств висвітлений у чисельних концепціях, які дозволяють їм отримати і зберігати конкурентну перевагу на ринку. Однією з таких концепцій є багаторівневий маркетинг, який є своєрідною формою розповсюдження товарів, тобто прямого доступу до клієнта з метою безпосереднього продажу товарів/послуг. Важливим елементом багаторівневого маркетингу є те, що в його рамках намагаються уникати класичних форм розповсюдження товарів у вигляді оптових продаж, магазинів чи продавців. Мета дослідження: представити значення багаторівневого маркетингу в управлінні підприємством в умовах ринкової економіки. ­Дослідження ґрунтується на теоретичному аналізі літератури з предмету, що збагачує досягнення менеджменту та наук про якість.

Завантаження

Опубліковано

2022-07-30

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами