МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО ПОЗИЦІЮВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ЇХ АНАЛІЗУ
Ключові слова:
стратегічне позиціювання, економічні та екологічні атрибути продукції аграрних підприємств, управління цінністю, умови функціонування аграрних підприємствАнотація
У статті досліджено моделі стратегічного позиціювання продукції аграрних підприємств та запропоновано методичні підходи їх аналізу. На основі грунтовногго аналізу з’ясовано цілі та можливості застосування позиціювання за економічними параметрами, показниками екобезпеки та комбінацією чинників «ціна-екобезпека». Запропоновані методичні підходи аналізу моделей стратегічного позиціювання, які забезпечують комплексне оцінювання внутрішніх та зовнішніх чинників умов функціонування аграрних підприємств, що обумовлює доцільність їх застосування на практиці.
Завантаження
Опубліковано
2022-07-30
Номер
Розділ
Економіка та управління галузями та підприємствами