ПОБУДОВА БРЕНДУ ВНЗ УКРАЇНИ ШЛЯХОМ ПОЗИЦІЮВАННЯ ТА СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ

Автор(и)

  • Yulia Kharchuk
  • Anna Novak

Ключові слова:

вищі навчальні заклади, освітні послуги, імідж, позиціювання, брендинг, бренд вищого навчального закладу

Анотація

У статті розкрито сутність позиціювання ВНЗ, поняття «імідж» і «бренд» навчальних закладів, визначено їх особливості. Деталь­но розглянуто вплив іміджу вишів на споживачів освітніх послуг і на їхній рейтинг серед інших вищих навчальних закладів. Приділено увагу особливостям брендингу освітніх послуг в Україні. Висвітлено основні складові побудови бренду ВНЗ.

Завантаження

Опубліковано

2018-03-06