ПОБУДОВА БРЕНДУ ВНЗ УКРАЇНИ ШЛЯХОМ ПОЗИЦІЮВАННЯ ТА СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ
Ключові слова:
вищі навчальні заклади, освітні послуги, імідж, позиціювання, брендинг, бренд вищого навчального закладуАнотація
У статті розкрито сутність позиціювання ВНЗ, поняття «імідж» і «бренд» навчальних закладів, визначено їх особливості. Детально розглянуто вплив іміджу вишів на споживачів освітніх послуг і на їхній рейтинг серед інших вищих навчальних закладів. Приділено увагу особливостям брендингу освітніх послуг в Україні. Висвітлено основні складові побудови бренду ВНЗ.
Завантаження
Опубліковано
2018-03-06
Номер
Розділ
Облік, аналіз та аудит