ІНТЕГРОВАНА БІЗНЕС-СТРАТЕГІЯ ОРГАНІЗАЦІЇ З УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМИ ДЕСТИНАЦІЯМИ (ОМД)
Ключові слова:
ОМД, ощадливе управління, ефект масштабу, гнучкі конкурентні переваги, системний підхід, інтегроване управлінняАнотація
У статті запропоновано архітектоніку удосконалення процесів Організації менеджменту дестинації (ОМД) за допомогою інноваційного підходу, який поєднує стратегічне управління та методи Lean для підвищення ефективності та продуктивності операційних процесів, організаційної ефективності та результативності. Структура дослідження поєднала аналіз внутрішнього середовища ОМД через ланцюжок створення вартості та методи Lean Six Sigma Представлена методологія побудови стратегічних меж розвитку ОМД, використовуючи методи Lean Six Sigma, сприятиме оптимальному розвитку туристичних дестинацій, представляючи повну поточну картину процесів і взаємозалежностей між ними в рамках однієї керуючої організації.
Завантаження
Опубліковано
2022-11-01
Номер
Розділ
Економіка та управління галузями та підприємствами