СПОЖИВАЦЬКА ЛОЯЛЬНІСТЬ ЯК МАРКЕР ЕФЕКТИВНОСТІ СТРАХОВОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СТРАХОВОГО РИНКУ
Ключові слова:
страхова компанія, лояльність, цифрові страхові послуги, споживацька лояльність, бізнес-процеси, страховий бізнес, ефективність, інтернет-технологіїАнотація
У статті досліджено сучасний рівень користування Інтернетом та новітніми каналами комунікації та доведено, що цифровізація основних секторів економіки обумовить трансформування бізнес-моделі функціонування страхових компаній. Систематизовано відмінності цифрових страхових послуг від традиційних за ознаками: часова доступність; формат обслуговування; середовище надання послуги; рівень конфіденційності; офісна взаємодія; операційні витрати. Обґрунтовано, що лояльного споживача формуватимуть саме цифрові страхові послуги та зростаюча індивідуалізація вподобань клієнтів. Сформовано сукупність бізнес-процесів страхової компанії (продаж та післяпродажне обслуговування; врегулювання збитків; маркетинг і маркетингові комунікації; аналіз даних; ІТ-супровід; юридично-організаційний супровід) в рамках програми споживацької лояльності з метою забезпечення ефективності страхового бізнесу. Запропоновано основні напрямки підвищення споживацької лояльності в умовах діджиталізації страхового ринку.