РОЛЬ ТА ЗАВДАННЯ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ У ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Kateryna Koliedina

Ключові слова:

інновація, маркетинг інновацій, промисловість, інноваційна активність, ринок

Анотація

Стаття присвячена дослідженню економічної сутності інновацій та маркетингу інновацій, його ролі та завдань в промисловому секторі України. Для вирішення поставлених завдань у роботі застосовано системно-структурний аналіз, метод економічної та математичної статистики. У статті проаналізовано сучасні підходи до тлумачення маркетингу інновацій. Встановлено, що промисловість є генератором науково-технічного прогресу та інновацій. Досліджено стан інноваційної активності вітчизняних промислових підприємств. Доведено важливу роль застосування маркетингу інновацій в промисловості України.

Завантаження

Опубліковано

2023-01-28

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами