РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У ФОРМУВАННІ СУЧАСНИХ МОДЕЛЕЙ ВЕДЕННЯ СТРАХОВОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Tetiana Lieka

Ключові слова:

страхова компанія, маркетинговий інструментарій, продаж страхових продуктів, страховий маркетинг, модель функціонування, складові маркетингового інструментарію, ринкова активність страховика

Анотація

У статті досліджено еволюційний екскурс становлення страхового маркетингу в країнах з розвиненою економікою та виділено основні чотири етапи його розвитку. Визначено точкові атрибути сучасного страхового маркетингу – страхові продукти, ціна, охопленість, реклама та продажі. Обґрунтовано, що сучасність побудови моделей функціонування страхових компаній відбувається через досягнення синергетичного ефекту від використання маркетингового інструментарію. Представлено складові маркетингового інструментарію та доведено, що застосування існуючого та інноваційного маркетингового інструментарію зумовлює конструювання подальших векторів розвитку компанії. Наголошено, що сукупність маркетингового інструментарію не є сталою та оцінка ефективності застосовуваного маркетингового інструментарію є дещо складним завданням. З метою оцінки ефективності використання маркетингового інструментарію використовується сукупності як кількісних, так і якісних методів. Представлене авторське тлумачення розуміння сучасного маркетингового інструментарію.

Завантаження

Опубліковано

2023-01-28