АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МЕНТОРИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
Ключові слова:
менторинг, аналізування, інструментарій, підприємстваАнотація
У статті вивчено теоретичні основи менторингу як системи взаємовідносин, у якій одна людина (ментор) забезпечує підтримку нових знань, розвитку і прогресу іншої людини (учня, менті). Проведено дослідження результатів практичного впровадження менторингових систем на підприємствах (переваг та недоліків), вивчено і узагальнено використаний аналітичний інструментарій його забезпечення. З метою підвищення результативності менторингової діяльності при реалізації аналітичної роботи рекомендовано використання методів оцінювання персоналу: метод 365 градусів, метод Хея, бально-факторну оцінку, ассессмент-центр. У статті здійснено аналізування рекомендованих методів.
Завантаження
Опубліковано
2023-05-10
Номер
Розділ
Економіка та управління галузями та підприємствами