АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ МЕНТОРИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • Катерина Дорошкевич
  • Орест Сидорак
  • Роман Дзвоник

Ключові слова:

менторинг, аналізування, інструментарій, підприємства

Анотація

У статті вивчено теоретичні основи менторингу як системи взаємовідносин, у якій одна людина (ментор) забезпечує підтримку нових знань, розвитку і прогресу іншої людини (учня, менті). Проведено дослідження результатів практичного впровадження менторингових систем на підприємствах (переваг та недоліків), вивчено і узагальнено використаний аналітичний інструментарій його забезпечення. З метою підвищення результативності менторингової діяльності при реалізації аналітичної роботи рекомендовано використання методів оцінювання персоналу: метод 365 градусів, метод Хея, бально-факторну оцінку, ассессмент-центр. У статті здійснено аналізування рекомендованих методів.

Завантаження

Опубліковано

2023-05-10

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами