ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ БАНКІВ

Автор(и)

  • Ірина Краснова
  • Євгеній Данилюк
  • Артур Стрижак

Ключові слова:

Digital Marketing, банк, банківські технології, цифрові канали, бізнес-модель, фінансові послуги, інтернет-банкінг

Анотація

У статті досліджено тренди інноваційних маркетингових технологій у діяльності банків та визначено особливості каналів комунікацій в умовах цифровізації. Виокремлено чотири типи бізнес-моделі маркетингової політики банку в умовах цифровізації. Визначено напрями розробки та впровадження технологій Digital Marketing, як таргетивного та інтерактивного маркетингу. Розглянуто нові підходи, інноваційні інструменти та канали комунікації Digital Marketing банківських продуктів та послуг. Акцентовано увагу на специфіки використання цифрових каналів та технології.

Завантаження

Опубліковано

2023-05-10