ПРОТИДІЯ РИЗИКАМ В ДІЯЛЬНОСТІ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ ІНСТРУМЕНТАМИ СТРАХОВОГО МАРКЕТИНГУ
Ключові слова:
страхування, маркетинг, воєнний стан, війна, ризики, цифрова реклама, контент-маркетинг, інноваціїАнотація
У статті розглянуто питання діяльності страхових компаній в умовах воєнного стану з огляду на принципові корективи до стану справ у цій сфері економічної діяльності, зумовлених війною. Конкретизовано зміст та роль страхового маркетингу у подоланні загроз та ризиків через військові дії в Україні, які є чинником їхнього кризового стану у зв’язку з перманентним перебігом економічних кризових явищ у суспільному житті нашої країни. Визначено, що страховий маркетинг у такій ситуації володіє потенціалом розробки дійових мір для страхового бізнесу, щоб страхові організації оптимізували свою діяльність та скеровували її на отримання прибутку у поточному моменті та перспективі. Досліджено, що місія маркетингу у страхуванні полягає у тому, що кожна страхова компанія повинна мати стратегію цього процесу, розроблений маркетинговий план, а також здійснити сегментацію ринку, який зазнав впливу війни, й на основі цього запроваджувати використання нових каналів комунікації страхових компаній з аудиторією. Проаналізовано наявні інструменти страхового маркетингу, використання яких дозволяє протидіяти наявним ризикам.