МАРКЕТИНГОВА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ – ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ

Автор(и)

  • Міхал Адам Лєшнєвський

Ключові слова:

маркетинг, поведінка споживачів, конкурентна перевага

Анотація

Маркетинг у конкурентній економіці відіграє ключову роль у розвитку організацій (підприємств), які хочуть ­досягти та зберегти конкурентну перевагу на ринку. Однією з проблем, що розробляються в маркетингу, є поведінка споживачів, завдяки якій компанії продають свої товари/послуги. Як частину такої поведінки можна виділити маркетингову поведінку споживачів, яка є реакцією компанії на клієнта і клієнта на компанію. Метою дослідження є представлення проблеми маркетингової поведінки споживачів у формуванні конкурентних переваг підприємств. Дослідження ґрунтувалося на вивченні тематичної літератури, що стосується дисципліни менеджменту та наук про якість.

Завантаження

Опубліковано

2023-07-24

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами