МАРКЕТИНГОВА ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ У ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ – ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
Ключові слова:
маркетинг, поведінка споживачів, конкурентна перевагаАнотація
Маркетинг у конкурентній економіці відіграє ключову роль у розвитку організацій (підприємств), які хочуть досягти та зберегти конкурентну перевагу на ринку. Однією з проблем, що розробляються в маркетингу, є поведінка споживачів, завдяки якій компанії продають свої товари/послуги. Як частину такої поведінки можна виділити маркетингову поведінку споживачів, яка є реакцією компанії на клієнта і клієнта на компанію. Метою дослідження є представлення проблеми маркетингової поведінки споживачів у формуванні конкурентних переваг підприємств. Дослідження ґрунтувалося на вивченні тематичної літератури, що стосується дисципліни менеджменту та наук про якість.
Завантаження
Опубліковано
2023-07-24
Номер
Розділ
Економіка та управління галузями та підприємствами