МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Автор(и)

  • Оlgа Sеlеznеvа

Ключові слова:

ефективність маркетингу, методи оцінки маркетингової діяльності

Анотація

У статті висвітлено та проаналізовано підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств національних та зарубіжних дослідників. Подано методи вимірювання її як ступеня досягнення поставлених цілей, відношення ефекту від маркетингової діяльності до витрат на її здійснення, ціни бренду, системи показників, оцінки за функціями маркетингу. Рекомендовано використовувати метод експертного аналізу за складовими компонентами маркетингової діяльності з урахуванням специфіки сфери діяльності підприємства.

Завантаження

Опубліковано

2018-03-11

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами