СТРАТЕГІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ SLOW FOOD ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ РЕСТОРАНІВ
DOI:
https://doi.org/10.25264/2311-5149-2024-35(63)-23-32Ключові слова:
стратегія, підприємства ресторанного бізнесу, концепція Slow Food, конкурентоспроможність, сталий розвитокАнотація
У статті доведено, що однією з перспективних концепцій для зміцнення конкурентних позицій підприємств ресторанного бізнесу є рух Slow Food, який акцентує увагу на використанні локальних продуктів, принципах сталого виробництва та усвідомленому підході до споживання. Визначено стратегічні напрямки, спрямовані на підвищення привабливості для споживачів та забезпечення конкурентоспроможності підприємств ресторанного бізнесу. Виявлено ключові аспекти впливу конкурентних сил в галузі ресторанного бізнесу, оскільки в цій галузі конкуренція має унікальні риси, які вирізняють її серед інших секторів економіки. Представлено загальну стратегію підвищення конкурентоспроможності підприємств ресторанного бізнесу у вигляді дерева цілей, що демонструє основні напрями розвитку. Запропоновано стратегію інтеграції концепції Slow Food у ресторанний бізнес, яка передбачає використання локальних продуктів на всіх рівнях функціонування закладу. Розроблено практичні рекомендації для рестораторів, які прагнуть оптимізувати діяльність своїх закладів відповідно до принципів концепції Slow Food.