МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ СПОЖИВЧОГО РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.25264/2311-5149-2025-36(64)-23-29Ключові слова:
споживчий ринок, функціональний підхід, маркетинговий підхід, поведінка споживачів, інтернет-рекламаАнотація
У статті здійснено систематизацію визначень поняття «споживчий ринок» на основі функціонального підходу, що дозволяє виокремити його ключові аспекти в сучасній економічній системі. Розглянуто трактування споживчого ринку залежно від групи зацікавлених сторін, що взаємодіють на ньому. Окрему увагу приділено концептуальним характеристикам, які визначають структуру та динаміку споживчого ринку. У результаті проведеного аналізу сформовано авторські визначення поняття «споживчий ринок» з позиції маркетингового підходу.
Завантаження
Опубліковано
2025-05-21
Номер
Розділ
Економіка та управління національним господарством