МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ СПОЖИВЧОГО РИНКУ

Автор(и)

  • Лілія-Ольга Хоміць
  • Ірина Городняк

DOI:

https://doi.org/10.25264/2311-5149-2025-36(64)-23-29

Ключові слова:

споживчий ринок, функціональний підхід, маркетинговий підхід, поведінка споживачів, ­інтернет-реклама

Анотація

У статті здійснено систематизацію визначень поняття «споживчий ринок» на основі функціонального підходу, що дозволяє виокремити його ключові аспекти в сучасній економічній системі. Розглянуто трактування споживчого ринку залежно від групи зацікавлених сторін, що взаємодіють на ньому. Окрему увагу приділено концептуальним характеристикам, які визначають структуру та динаміку споживчого ринку. У результаті проведеного аналізу сформовано авторські визначення поняття «споживчий ринок» з позиції маркетингового підходу.

Завантаження

Опубліковано

2025-05-21