Формування та оптимізація товарного асортименту підприємства для внутрішнього та зовнішнього ринку
Ключові слова:
асортиментна політика, асортимент, портфель фірмиАнотація
Асортиментна політика є одним із найважливіших інструментів і складових маркетингу в боротьбі компанії з конкурентами, в завоюванні прихильності споживачів, в отриманні бажаного прибутку, особливо при виході на зовнішні ринки. У статті розглянуто різноманіття методик, за допомогою яких можливо постійно проводити аналіз наявного асортименту на фірмі. Досліджена сила впливу сукупності чинників на формування якомога ефективнішої політики щодо оптимізації асортименту. Визначені напрями вибору шляхів оптимізації портфеля фірми як для внутрішнього, так і для зовнішнього ринку.
Завантаження
Опубліковано
2018-03-27
Номер
Розділ
Cучасні проблеми економічної теорії