УПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ЯК СКЛАДОВА БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ

Автор(и)

  • Olha Kovalchuk

Ключові слова:

бренд, брендинг, торгова марка, бренд-менеджмент, принципи управління брендом

Анотація

У статті розглядаються поняття бренду, брендингу та бренд-менеджменту. Розглянуто декілька аспектів щодо трактування поняття «бренд» та робиться спроба здійснити підходи його визначення. Виділено основні проблеми донесення запланованого образу бренду до споживача.
У статті окремо розглядається поняття «цінності бренду». Продемонстрована система управління брендом та принципи управління брендом. У результаті дослідження наведена стратегія позиціювання бренду.

Завантаження

Опубліковано

2019-01-16

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами