МЕТОДИЧНИЙ ПІДХІД ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
якість організаційно-комунікаційного забезпечення управлінської діяльності персоналу, оцінювання зрілості управлінської діяльності персоналу підприємства, метод нечітких множинАнотація
У статті запропоновано використання нечіткої моделі оцінювання якості організаційно-комунікаційного забезпечення управлінської діяльності персоналу, яка дозволяє за допомогою запропонованого алгоритму нечіткого висновку кількісно оцінювати агрегований показник якості організаційно-комунікаційного забезпечення управлінської діяльності персоналу, що сприятиме більш ґрунтовному вибору організаційно-комунікаційної стратегії забезпечення управлінської діяльності персоналу. У якості вихідної системи показників для оцінки якості організаційно-комунікаційного забезпечення управлінської діяльності персоналу обрано інтегральний показник організаційно-комунікаційного забезпечення управлінської діяльності персоналу, який відображає наявні умови для реалізації функцій управління (оптимальність організаційної структури, підтримку професійного розвитку персоналу, рівень застосування сучасних інформаційних технологій для документування та обміну інформацією, якість автоматизації робочих місць), та рівень зрілості управлінської діяльності персоналу, який вказує на готовність управлінців реалізовувати відповідні функції, їх рівень володіння відповідними компетентностями, нереалізований потенціал. Модель зрілості має наукове призначення, яке полягає в можливості оцінювання поточного стану управлінської діяльності персоналу підприємства, і практичне призначення, яке полягає в створенні можливостей для інструментів активізації управлінської діяльності, які забезпечують її ефективність та визначення стратегії розвитку.