СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Oleh Kuzmak
  • Artur Shaidyuk

DOI:

https://doi.org/10.25264/2311-5149-2020-19(47)-57-63

Ключові слова:

глобалізація, інтеграція, маркетингові технології, конкурентоспроможність, ефективність, управління, бренд

Анотація

У статі досліджено важливість та необхідність застосування сучасних маркетингових технологій у діяльності підприємств в умовах конкурентного глобального середовища. Зокрема, розглянуто зміст, специфіку, особливості та ознаки формування маркетингових технологій. Обґрунтовано мету та напрями застосування маркетингових технологій та їх вплив на конкурентоспроможність вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і глобальному ринках.

Як цитувати:

Кузьмак О. І., Шайдюк А. С. Сучасні маркетингові технології як інструмент ефективного управління підприємствами в умовах глобалізації. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Економіка» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, вересень 2020. № 19(47). С. 57–63.

Формул: 0; рис.: 0; табл.: 0; бібл.: 11. 

Посилання: 

1. Neuland, E., Hough, J. (1999). Globalisation of the world economy: The need for global strategies and mindsets
for South African management. Paper delivered at the EBM Conference Port Elizabeth.
Neuland, E., Hough, J. (1999). Globalisation of the world economy: The need for global strategies and mindsets for
South African management. Paper delivered at the EBM Conference Port Elizabeth. [in English].
2. Redding, S. (1999). Dynamic comparative advantage and the welfare effects of trade. Oxford Economic Papers,
51(1), 15-39.
Redding, S. (1999). Dynamic comparative advantage and the welfare effects of trade. Oxford Economic Papers,
51(1), 15-39. [in English].
3. Новікова М. М. Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів : монографія.
Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. Харків : Видавництво «Точка», 2018.
Novikova, M.M. (2018). Marketynhovi doslidzhennya staloho rozvytku v umovakh hlobalʹnykh vyklykiv: monohrafiya
[Marketing research of sustainable development in the context of global challenges]. Kharkiv. nats. un-t misʹk. hosp-va
im. O. M. Beketova. Kharkiv : Vydavnytstvo “Tochka”. [in Ukrainian].
Гордєєва Т. Ф. Трансформація технологій міжнародного маркетингу за сучасних трендів глобальних
ринків. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. № 8. С. 30–34. URL: http://global-national.in.ua/
archive/8-2015/07.pdf (дата звернення: 22.11.2020).
Gordeeva, T.F. (2015). Transformatsiya tekhnolohiy mizhnarodnoho marketynhu za suchasnykh trendiv hlobalʹnykh
rynkiv. [Transformation of international marketing technologies in the current trends of global markets]. Hlobalʹni ta
ISSN 2311-5149
ЕКОНОМІКА І УПРАВЛІННЯ ГАЛУЗЯМИ ТА ПІДПРИЄМСТВАМИ
© О. І. Кузьмак, А. С. Шайдюк
Наукові записки Національного університету «Острозька академія», серія «Економіка», № 19(47), грудень, 2020 р. 63
natsionalʹni problemy ekonomiky. [Global and National Economic Problems], 8, 30-34 <http://global-national.in.ua/
archive/8-2015/07.pdf> (2020, November, 22). [in Ukrainian].
4. Котлер Ф. 10 смертних гріхів маркетингу: Ознаки і методи вирішення. Київ : ВД «Києво Могилянська
академія», 2006.
Kotler, P. (2006). 10 smertnykh hrikhiv marketynhu: Oznaky i metody vyrishennya. [10 Deadly Sins of Marketing:
Signs and Solutions]. Kyiv. VD “Kyyevo Mohylyansʹka akademiya”. [in Ukrainian].
5. Бойетт Дж. Гуру маркетинга. Каким быть маркетингу в третьем тысячелетии; пер. с англ. Москва : Эксмо,
2004.
Boyette J. (2004). Guru marketinga. Kakim byt’ marketingu v tret’yem tysyacheletii; per. s angl. [Marketing guru.
What to be like for marketing in the third millennium; per. from English.]. Moscow: Eksmo. [in Russian].
6. Котлер Ф., Картаджайя Х., Сетиаван А. Маркетинг 3.0: от продуктов к потребителям и далее – к человеческой душе; пер. с англ. А. Ю. Заякина. Москва : Альпина Бизнес Букс, 2012.
Kotler, P., Kartajaya, H., Setiawan, I. (2012). Marketing 3.0: ot produktov k potrebitelyam i daleye – k chelovecheskoy
dushe [Marketing 3.0: From Products to Customers to the Human Spirit]. Moscow: Al’pina Biznes Buks. [in Russian].
7. Циганкова Т., Іщенко А. Маркетингові технології формування конкурентоспроможності експорту компаній. Міжнародна економічна політика. 2017. № 1 (26). С. 7–27.
Tsygankova, T., Ishchenko, A. (2017). Marketynhovi tekhnolohiyi formuvannya konkurentospromozhnosti
eksportu kompaniy. [Marketing technologies for the formation of export competitiveness of companies]. Mizhnarodna
ekonomichna polityka. [International Economic Policy], 1 (26), 7-27. [in Ukrainian].
8. Ильичева И. В. Маркетинговые технологи : учебно-методическое пособие. Ульяновск : УлГТУ, 2012.
Ilyicheva I.V. (2012). Marketingovyye tekhnologii: uchebno-metodicheskoye posobiye. [Marketing technologies:
training manual.]. Ulyanovsk: UlGTU. [in Russian].
9. D. Ford, M. Saren. (2001). Managing and Marketing Technology. Thompson Learning, London, 50.
D. Ford, M. Saren. (2001). Managing and Marketing Technology. Thompson Learning, London, 50. [in English].
10. Шалева О. І. Електронна комерція : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2014.
Shaleva, O.I. (2014). Elektronna komertsiya: navch. posibnyk.[E-commerce: textbook. way.]. Kyiv: Tsentr
uchbovoyi literatury. [in Ukrainian].
11. Pickton, D. (2010). What is integrated marketing communications? Integrating ‘integrated marketing
communications’:3 Models, 4Cs, 4Es, 4Ss, and a Profile <https://www.researchgate.net/publication/313361674>
(2020, November, 30).
Pickton, D. (2010). What is integrated marketing communications? Integrating ‘integrated marketing
communications’:3 Models, 4Cs, 4Es, 4Ss, and a Profile <https://www.researchgate.net/publication/313361674>
(2020, November, 30). [in English].

Ліцензія Creative Commons
Журнал ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна

Тексти статей журналу проходять перевірку за допомогою антиплагіатора 
UniCheck

Завантаження

Опубліковано

2021-02-03

Номер

Розділ

Економіка та управління галузями та підприємствами