КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ НОВОЇ ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.25264/2311-5149-2024-32(60)-24-28Ключові слова:
Конкуренція, конкурентні переваги, конкурентоспроможність, конкурентоздатність, клієнтоорієнтованість, страхова компанія, цифрове мисленняАнотація
Стаття присвячена дослідженню конкуренції страхових компаній, визначенню їхніх конкурентних переваг в умовах розширення спектру фінансових послуг завдяки FinTech, InsurTech, загальної цифровізації бізнес-процесів. Наведені приклади сучасних конкурентних стратегій деяких іноземних та вітчизняних страховиків. Розкрито взаємозв’язки та залежності між принципами управління страховою компанією, її конкурентоздатністю, фінансовою стійкістю та життєздатністю. Усі ці характеристики діяльності страховика впливають на довіру та прихильність споживачів страхових послуг.
Завантаження
Опубліковано
2024-05-06
Номер
Розділ
Економіка та управління галузями та підприємствами