СТРАТЕГІЯ УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.25264/2311-5149-2025-38(66)-47-52Ключові слова:
кадровий потенціал, готельно-ресторанний бізнес, стратегічний HR-менеджмент, HR-аналітика, мотивація, корпоративна культура, інклюзивна зайнятість, конкурентоспроможністьАнотація
У статті досліджено теоретичні та практичні аспекти управління кадровим потенціалом у сфері готельно-ресторанного бізнесу. В умовах підвищеної конкуренції та трансформацій ринку праці, кадровий потенціал визначається як ключовий фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Розкрито специфіку формування та реалізації стратегій управління персоналом у готельно-ресторанній сфері, яка характеризується високим рівнем клієнтоорієнтованості, сезонністю попиту, значною плинністю кадрів та потребою у постійному підвищенні кваліфікації працівників. Проаналізовано сучасні підходи до розвитку персоналу, використання HR-технологій, формування систем мотивації та корпоративної культури. Обґрунтовано доцільність застосування стратегічного управління кадрами як інструменту довгострокового забезпечення ефективності та стійкості бізнесу.