СУЧАСНІ ТРЕНДИ ТА РОЛЬ УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИ У РОЗВИТКУ БРЕНДУ КОМПАНІЙ
DOI:
https://doi.org/10.25264/2311-5149-2025-38(66)-113-122Ключові слова:
цифрові технології, бренд компанії, бізнес-модель компанії, управління цифровими технологіями, етапи та напрями управління цифровими технологіями, інновації, капіталізація бізнесуАнотація
У статті обґрунтовано сутність, сучасні ринкові тренди та послідовність управління цифровими технологіями для розвитку бренду компаній. Ідентифіковано основні етапи управління цифровими технологіями та розкрито доцільність застосування цифрових інструментів на кожному з них. Доведено, що управління цифровими технологіями охоплює послідовність етапів, що включають впровадження, аналіз та оптимізацію цифрових інструментів для ефективного брендингу. Систематизовано основні напрями та методи впливу цифрових інструментів на бренд для зміцнення капіталізації бізнесу і підвищення його конкурентоспроможності в сучасних ринкових умовах. Застосування цих методів допомагає компаніям не лише адаптуватись до змін ринку, а й формувати довгострокову вартість бренду та бізнесу загалом.