ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОРОЧОГО ПІДХОДУ ДАВАТ В ОСВІТІ З ПОВАГОЮ ДО СУЧАСНИХ ВПРОВАДЖЕНЬ
Анотація
Освіта займає центральне місце в розширенні можливостей суспільства, оскільки вона безпосередньо впливає на соціальну, політичну, економічну та культурну систему. Це допомагає прикрашувати через гідні прояви своїх зберігачів (викладачів), які просвітлюють земну кулю знаннями, професійною поведінкою, моральними цінностями з точки зору натхненної розмови, співчутливого ставлення, скромності, мужності, мудрості та правдивості. Мета даної роботи – дослідити та пояснити методику Дават Святого Пророка (мир йому) у навчанні. Для збору та аналізу даних використовувався якісний та описовий підхід дослідження. Огляд літератури показує, що Святий Пророк (мир йому) розглядав освіту як агент змін у суспільстві, оскільки він мудро придавав значення освіті в неграмотному племінному суспільстві. Він, використовуючи ефективні методи навчання, передавши мирне послання ісламу, вибудував міцні позитивні стосунки з людьми та проповідував серед них, проявляючи співчуття, смиренність, терпіння та скромність. В цьому контексті стаття поділена на дві частини; перша звернеться до освіти у розумінн пророка Мухаммеда (мир йому) у контексті Дават, друга – до стратегії Священного Пророка (мир йому) у Дават та корисності її для сучасних проповідників. У дослідженні було зроблено висновк, що Святий Пророк (мир йому) встановив стосунки зі слухачами через пошану, самоповагу, благодать, ввічливість та доброту. До звичайного народу він був дуже добрим і лагідним. Спершу перед громадськістю він сам показав добрі справи, а потім закликав їх продовжувати його вчення. Він проявив себе шанобливим, скромним і м’якосердим проповідником протягом усього життя. Це було причиною того, що його досконала модель навчання за короткий проміжок часу змінила неосвічене бедуїнське суспільство і, як вважає Коран, вивело їх з темряви до світла.