СТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ДО ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА КРИТИЧНОГО ЧИТАННЯ ЯК СКЛАДНИКА ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
Słowa kluczowe:
критичне читання, мотивація, ставлення, текстAbstrakt
Статтю присвячено виявленню ставлення студентів до вивчення англійської мови та критичного читання як складника читацької компетентності. Опитування студентів з’ясувало переважання зовнішніх мотивів вивчення англійської мови над внутрішніми, а також відсутність зацікавленості в читанні різних джерел інформації. Найпоширенішими типами текстових завдань визнано оцінку правильності/неправильності тверджень та відповіді на фактологічні запитання до змісту тексту. Завдання критичного характеру отримали низьку оцінку серед уподобань студентів. Перспективами подальшого дослідження визнано створення та впровадження спеціальної програми навчання критичного читання іншомовних текстів для формування у студентів читацької компетентності.
Pobrania
Opublikowane
2021-07-06
Numer
Dział
Проблеми педагогічної та вікової психології