ДО ПРОБЛЕМИ САМОРЕГУЛЬОВАНОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ НЕВИЗНАЧЕНОСТІ
Słowa kluczowe:
метапізнання, метакогнітивний моніторинг, метакогнітивний контроль, саморегульоване навчання, невизначеністьAbstrakt
У статті проведено теоретичне дослідження проблеми застосування підходів саморегульованого навчання в умовах невизначеності. З’ясовано, що саморегульоване навчання становить набір навичок і стратегій, які дозволяють суб’єктам навчальної діяльності керувати власним процесом навчання, включно зі своїми думками, емоціями та поведінкою. Наголошено на застосуванні практик саморегульованого навчання, тому що це може бути особливо корисним для студентів в умовах невизначеності, адже вони дозволяють їм взяти під контроль власне навчання та ефективніше справлятися зі складними ситуаціями та досягати навчальних цілей.
Pobrania
Opublikowane
2023-06-18
Numer
Dział
Проблеми педагогічної та вікової психології