ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА РОБОТА З КАЗКОЮ ЯК ЕЛЕМЕНТ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Авторы

  • Lesya T. Muzychko

Ключевые слова:

казкотерапія, психотерапевтичний вплив, психологічне здоров’я, корекція емоційного розвитку, адекватна самооцінка, адаптація поведінки, навички взаємодії

Аннотация

За результатами теоретичного й емпіричного дослідження казкотерапії як елемента впливу на формування психологічного здоров’я дошкільників визначено, що використання в повсякденних заняттях із ними казки дає ефективний результат у подоланні дитячої тривожності, страхів і комплексів, стабілізує їхній емоційний стан, долає надмірну агресивність чи пасивність у взаємодії з однолітками.
Вивільняючи дітей із комп’ютерно-ігрової залежності, казкова атмосфера дає можливість малюкам пропрацьовувати певні поведінкові й рольові сюжети «на ніби», формуючи адаптивні й ощадливі, конструктивні та творчі підходи до вирішення нагальних дитячих проблем. Прослуховування, ілюстрування, програвання казкових сюжетів, доповнення і закінчення розпочатої казки дає можливість формувати адекватну самооцінку і критичність сьогодні, а головне – самостійність у подальшому. Казка як культурно-філософський і психологічно-виховний феномен істотно впливає на психічне здоров’я молодого покоління.

Опубликован

2021-03-09

Выпуск

Раздел

Проблеми консультативної психології та психотерапії